Mordaren!

Jaha, mordaren? Mordaren var Laura Maitland (aka Laura Singel) doktorn. Tydligen sa mordade hon fel person, hon trodde hon mordade skidagaren, men det var hans tvilling som hon mordade. Riktigt kul var det, vi ska gora om det nasta ar tror jag. Det enda lilla typiska "Marre felet" om jag inte redan skrev det ar att jag holl pa att kolla runt pa natet om tips och rad om hur man gor sanna har middagar. Hamnade pa en blogg dar en tjej redan spelat spelet med sitt jobb. Och naturligtvis skrev hon vem mordaren var sa bade jag och Ryan visste vem mordaren var. Men men.. vi hade kul i alla fall!
 
Nasta helg bar det av till Wisconsin Dells, jag ska pa mohippa. Overrasknins mohippa, bruden har ingen aning om att vi har planerat detta. Och hon ar lagomt sur, for har i USA planerar bruden sin egen mohippa oftast. Hon tror inte att nagon gillar henne eftersom ingen namnt mohippa for henne. Haha! Oj va kul det ska bli.
 
Helgen darpa aker vi till Collin, Helena och Walter (deras vovve) pa Klagtober Fest. (Deras egen variant pa Oktoberfest). Ryan och jag ska kla upp oss i tyska kostymer och vi kopte aven Kaya en kostym och Walter ska vi overraska med hans egen kostym. Sa sot! Shit va amerikansk jag har blivit. Haha!!!
 
PUSS!
 
Alpine Boy Dog Costume Xs-XLarge
Alpine Girl Dog Costume Xs-XLarge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0