Burger King!

I det har landet ater man da gott och flottigt! Billigt och ata ute! Har mellanlandat hemma efter jobbet, och ska snart ivag och hamta lille fisen fran hund dagis! Sen blir det Burger King till middag! Forunderligt att jag inte har blivit tjock an!

Aven om jag har gatt och blivit Mcdonalds-fan (enkomt for dressingen som paminner om svensk) sa saknar jag Frasses & Max! Och svensk pizza! Sa nar jag kommer hem ska jag bara ata flottig och god mat!

Tyvarr ser det inte ut som vi kommer hem nasta ar - blir inte Sverige forran 2015. Men da kan vi i alla fall komma i 2 veckor!
For efter 5 ar pa mitt jobb far jag minsann 3 veckors semester!

Imorgon ar planen att vi ska och hamta Ryans foraldrar fran Chicago! 2,5 vecka gick jattefort! I helgen funderar vi pa att ga och se Oz 3D! Har den kommit till Sverige o har nagon sett den?!

Kram

Kommentarer
Postat av: Miii

nej den har jag inte sett, vet inte om den kommit ännu. ja ni får komma snart och hälsa på! 2015 är ju för långt bort :/ men förstår att ni inte har så mkt semester juh! KRAM! tusen tack för presenten igen! måste höras snart :)

2013-03-29 @ 12:14:36
URL: http://miiimary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0