Bio!

Idag ska jag och Ryan ga pa bio. Vi ska se Oz- The Great & Powerful Wizad.
 
 
Snart kommer en av mina jobb-kollegor hit, Bonnie och hennes man Tim. Deras dotter Courtney ar och halsar pa fran Minneapolis och hon och jag har surrat pa Facebook men aldrig traffats i verkligheten. Sa da ska dom komma over sa vi far traffa varann och sa vill dom halsa pa Kaya! Courtney alskar djur, har en hund, 2 katter och 2 flygande ekorrar! Och Ryans bror bor ju i Minneapolis sa da kanske vi kan fara och halsa pa henne nar vi ar och halsar pa Collin och Helena.
 
Fattar inte att det redan ar April. Ryan fyller ju ar pa tisdag, den 2ndra. For pa Kohls och hittade honom en skinnjacka som han har haft ogonen pa! Varldens basta deal gjorde jag. Den kostade 1170 kronor men var pa rea for 235 kronor och sa hade jag aven 30% rabatt pa det. Sa jag betalde bara 163 kronor for den jackan! Skulle ge honom jackan pa tisdag men kunde inte halla mig sa han fick den direkt efter jag kom hem fran jobbet!
 
Nu ar det bara 3 manader tills Las Vegas!!! 
 
Langtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0