Semester!

Bara 3 veckor kvar till Vegas!! Langtar som ett tok. Ska bli helt underbart att fa vara ledigt i en vecka! Och fa fara till varmen. Sen blir det Mexico i slutet pa Juli. Al & Bebe ska fornya sina loften sa vi tjejjer ska ha pa oss dessa fina saronger under cermonin. Har dock inte bestamt mig for hur jag kommer anvanda den:
 
Alternativ 1:
 
Alternativ 2:
 
Har ar det da ingen varme. Det ar sa kallt och gratt och trist. I helgen ska det bli lite varmare, 20 gradigt. Tycker sommaren kan ta och pallra sig hit nu. Less pa kyla!!!!  
 
Na annars hander ju inte speciellt mycket!!! Jobbar, har lite grejjer pa G med Lia Sophia. Har nagra fler partyn pa schemat och sa haller jag pa att rekrytera en tjej. Har ju mitt VIP Party i Juli sa maste borja med inbjudningarna. 
 
En seg vecka. Ska bli skont med helg!!!
 
Puss pa er!
 
 

Kommentarer
Postat av: a-k

Jaa, snart Vegas!!!

2013-06-07 @ 17:24:45
Postat av: Anonym

åh vad fin klänning, smart att man kan använda den på olika sätt :) första alternativet är lite mer somrigt känns de som men de andra var ju också fint! härlig färg på klänningen! :) puss

2013-06-09 @ 12:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0