1 vecka kvar!!!

Nu ar det bara 1 vecka kvar till Vegas!! Tiden bara flyger! Forsoker stada huset fore allt vart sallskap kommer. Dock ar det svart nar man blir distraherad lite har och var. Imorgon blev jag bjuden till en tjejmiddag ute pa stan av en jobbarkollega (min chef Jennifer). Hennes van Erin fragade om jag vill hanga med ut sa det ska bli jattekul att umgas med lite nya vankrestar.

Ryan for till Canada idag men kommer hem igen lordag tidigt pa morgonen. Sa ikvall blir det bara jag och Kaya som sover i sangen. Klockan ar snart 12 och det ar LANGT EFTER min bedtime. Men jag surrade med Texax (Bebe & Al), St Louis (Becky & Vic), Green Bay (Kerri & Brian) over Google Chat/Hangout/Talk sa det blev helt plotsligt mycket sent. Hoppas jag tar mig upp imorgon.

Harligt med Fredag!!! Ha en toppen helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0