Work Out!

Ryan och jag har antligen tagit oss i kragen och borjat trana! Vi joinade ett gym for nagra manader sen men vi vantar fortfarande pa att dom ska oppna upp den nya lokalen (som ligger precis bredvid min matvaruaffar), och jag gillar inte lokalen som vi tillfalligt far anvanda sa jag vantar tills 17:e Maj tills mitt gym oppnar. Dom har bland annat ett bio rum dar man tranar framfor en stor bioduk! Coolt!

 
Ryan ar pa en strikt diet: 40 hour body och denna vecka borjade vi kora pa en ny traning program: Insanity och OJ ar det INSANITY! Jag har knappt kunnat ga pa hela veckan, ga runt och sager aj, aj, aj, aj for jag ar helt OM i hela KROPPEN! Men oj vilken energi jag har fatt! Hatar att trana men mar sa grymt bra efterat!! Love Sean T!
 
 
Det hjalper ju forstass att Shaun T ar nice att titta pa ocksa!!
 
 
 
Na nu J***LAR ska jag bli fit och snygg till Las Vegas & Mexico.  Har kopt typ 5 nya bikinisar hehe!!!
 
Idag ar pappas fodelsedag ocksa SA GRATTIS FINA PAPPA pa fodelsedagen!!!!
 
PUSS
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0