Glad!

Idag ar jag sa glad! Vet inte varfor, kanske for att varen ar har och solen skiner ute! All sno ar nastan borta nu! Alskar varen! Idag for jag och Robyn fran jobbet och at lunch. Det var skont att komma bort fran kontoret, aven om det bara var en halvtimme. Imorgon ska jag, Tammy och Maria ga och shoppa och ata middag! Ska bli jattekul! Och snart ar det helg igen!!
 
Ak & Johan har bokat sitt flyg hit sa det kanns som om det borjar narma sig.
Om det ar nagon annan som har tankt komma till mig och halsa pa, snalla hor av er for vi haller pa att boka biljetter till en Milwaukee Baseball match! Vi ska pa tailgaiting och sen match den 6:e Juli sa vi maste veta hur manga biljetter vi behover kopa!!!
 
Om jag inte hor fran er sa kan jag inte kopa biljetter!!
 
Hoppas vadret ar lika underbart i Sverige som har i staterna!
 
SOLIGA PUSSAR!

Kommentarer
Postat av: Mii

Vad härligt att du e glad, ja de är så skönt att de börjar smälta bort nu, vill ha somnar, och en bra sommar. :) puss.

2013-04-04 @ 09:59:08
URL: http://miiimary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0