Badrum = Sovrum?

I natt vaknade jag av att jag hade varldens kramp! Kande mig konstig sa jag ilade i vagg till badrummet. Dar fick jag VARLDENS brannande kansla i min mage, typ kandes som om nagon hade satt eld inuti i min mage och sa blev jag helt svettig och sa fick jag total panik. Trodde jag skulle do! Kandes sa i alla fall. Efter ett tag blev det battre sa jag gick tillbaka och lade mig efter dryga 15-20 minuter men sa vaknade jag igen av samma sak. Ryan kom och gav mig en kudde och mitt tacke sa jag lade mig och sov pa toalettgolvet. Vaknade vid 5-tiden imorse & gick och lade mig i min sang sista timmen innan jobbet.
 
Fy va ont det gjorde! Trodde verkligen jag skulle do. Tyckte Ryan skulle ta mig till sjukhuset men det tyckte inte han! Var nog bra det, mar battre nu, men pa morgonen pa jobbet var jag inte saker pa om jag skulle orka vara hela dagen pa jobbet. Men framat eftermiddagen madde jag lite battre.
 
Klurar pa om jag fick nan slags matforgiftning eller nat. Det var precis som om nagon tant eld i min mage. Ryan erkande att jag sag alldeles blek ut.
 
Skumt!
 
Nu ar jag hemma fan jobbet och ligger och sloar i min sang!
 
All sno har nastan smalt nu och det ska tydligen bli varmare.
 
Idag ar Ryan's fodelsedag! Redan April! 3,5 manad kvar till Vegas!
 
KRAM
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Miii

Usch det lät inte kul alls, måste varit nå matförgiftning huvva. Skönt att de blev bättre sen iaf. Kram

2013-04-03 @ 08:39:24
URL: http://miiimary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0