Alla jobb gar bra...

I mandags hade vi Lia Sophia manads mote. Det ar sa himla kul nu nar Lauren har joinat Lia Sophia ocksa sa vi kan bila ihop! Och sa var det ratt sa kul for jag var bade Queen Of Sales (hogst fosaljning) och Queen of Recruits (flest rekryteringar) i Oktober! Kul.

Sen idag hade vi mote med jobbet och da blev jag och mitt team utdelade ett "Excellence" Award from var chef!

Alltid kul att man gor bra jobb! Pa tisdag bilar vi ner till New Mexico, Ryan, jag, Susi, Franz & Kaya! Det ska bli skont att fa aka ivag pa en liten roadtrip. Vi blir borta i en vecka!

En dag kvar pa jobbet och sen HELG!

Nasta vecka ar det Thanksgiving har och snart ar det jul. Jag och Ryan sa inga julklappar i ar.. hittade dock 3 fina julklappar at honom, sa jag fuskade lite! Hehe!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, vad roligt med alla utmärkelser! Och härligt med New Mexico!
Igår efter jobbet fick jag en fruktansvärd Marre-längtan. Måste komma ihåg att ringa till dig till helgen.
Kraaam!

2012-11-16 @ 08:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0