Sommar Redan?

Ja man borjar ju nastan undra. Idag hade vi nastan 25+ grader. Klockan ar nu nastan 10 pa kvallen och vi har fortfarande 20+. Skumt men inte klagar jag!!!!!  Kanns nastan som om jag ar utomlands. Vi hade inte direkt nagon riktigt vinter heller! Det har varit sa himla varmt, nastan sa man blir radd att arstiderna har blivit helt kokko!

 

Idag sa gick Kaya ut Nyborjar kurs 1.  Om 2 veckor sa borjar Nyborjar kurs 2. Hon har redan gatt och blivit 7 manader gammal! Stora tjejjen, vilket paminner mig om att jag inte varit inne och uppdaterat Kaya's hemsida pa JATTELANGE! Skams pa mig!  Kika in senare i veckan, ska satta i nagra nya bilder fore Sondag!!  Hon ar sa stor min lilla tjej! Och sa mysig. Att ha hund gor en sa glad for dom ar aldrig arg eller ledsen.. bara glad HELA TIDEN!

 

Na nu ska jag kila over till Kaya's hemsida!  Ga och skriv hej atminstone!!!!

 

Kram


Kommentarer
Postat av: Miii

ja gud så skönt med sån värme, hade jag me velat ha! :) men snart är sommaren här, kommer bli underbart! sista sommaren jag är ledig så länge med Loke, för sen börjar han ju förskolan, hjälp! :) Gäller och ta vara på tiden man har. kram

2012-03-15 @ 11:45:18
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Annika

Härligt med värme. Vi hade 7 plusgrader i Östersund idag och jag tyckte det vat jääättevarmt :-) Kram.

2012-03-15 @ 21:21:58
Postat av: Mia

Ah så skönt med värme! Längtar massor tills vi får sommar här =) POK

2012-03-17 @ 21:14:11
URL: http://bymia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0