Skon Helg!

Det var en skon helg-  vi hade inga riktiga planer, bara vara hemma och dona pa sa det var skont! Hade en SKYPE helg men jag tyckte det var daligt med samtal! Verkar inte vara sa saknad dar hemma. Men dom basta ringde i alla fall: Marie, Anna och Aykay! Det tackar jag for! Detr var himla mysigt att kunna se varandra, da kandes det som om man inte var sa langt ifran varann. Jag och Anna lyckades fa det att funka sa vi kunde se varann. AK kunde se mig i Australien men dock kunde jag inte se henne. Marie, vi far foroska klura pa det sa vi kan se varann nasta gang ocksa! Och sa ar det ju alldeles GRATIS ocksa!

 

Hann faktiskt stada lite ocksa, sa det borjat ta sig i huset - SAKTA men sakert! Det var en riktigt varm helg, nastan 30 grader hela helgen och kvavt var det. Men det ar skont, ar sa roligt att vara ute och dona och sa kan Kaya ocksa vara med och springa runt!

 

Imorgon efter jobbet ska jag traffa upp med tjejjerna pa tjejkvall! Sen drar jag och Ryan till Mexico pa fredag! Ska bli skont, onskade vi hade en hel vecka men 6 dagar och 5 natter far racka! Ska bli sa skont och fa komma bort fran jobbet och njuta. Sen nar vi kommer tillbaka sa jobbar vi bara 2 dagar, helg, jobbar 2 dagar och sen ar det 4:e Juli sa da ar vi lediga igen. 1 Augusti fyller Kaya 1 ar och 4 Augusti kommer pappa och Rose hit!

KUL!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Miii

ja de var superkul o surra men synd att de inte fungerade med bild :/ satt ju där med Loke i famnen och var beredd men icket. nåja måste kolla de där mer noggrant, är bara så fullt upp hela tiden.. kram!

2012-06-19 @ 20:10:25
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0