Kara Dagbok

Nu var det minsann lange sen jag skrev. Det har varit fullt upp! Jag blev riktigt sjuk efter jag kom hem fran Mexico. Vi kom hem pa onsdag kvall och jag blev sjuk pa fredag kvall. Var tvungen att vara hemma fran jobbet pa mandag. Fick antibiotika av lakaren och har nu 2 veckor senare antligen borjat kanna mig nagorlunda normal.

Vadret har ar helt underbart. Vi har haft ett snitt temperatur pa runt 30 grader. Och inge regn alls. Allt ar sa torrt.

Pa sondag ska jag, min chef Jennifer och hennes chef Kim aka ner till Indiana pa en jobba resa. Ska bli spannande! Idag kom det upp en kille till mig fran jobbet och sa: "Varfor valde dom dig? Varfor far du aka pa en jobb resa? Jag har jobbat har i 6 ar och aldrig fatt aka pa en resa." Visste inte riktigt vad jag skulle saga till det. Vad sager man da egentligen? Kul i alla fall att dom ser potential i mig.
Var agare Christine sa: Jag skickar mitt basta team!

Den 28:e Juli har jag min arliga Lia Sophia fest! Ska bli jatte roligt, roda mattan och MASSA gratis smycken som jag ger bort! Far forsoka lagga ut bilder sen!

Och sen har jag 3 stycken tjejjer som vill jobba med Lia Sophia som kommer joina mitt team! Spannande, ska forsoka "earn a trip" till Hawaii. Om man tjanar X antal pengar + har ett team som tjarnar X antal pengar under 1 ar sa far man aka pa en all inclusive resa nagonstans haromkring. HELT GRATIS! Dom betalar for all, flyger och all inclusive boendet. I ar kan man tjana ihop en resa till Hawaii! Dit vill jag aka!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0