Februari

Februari har hittills varit non stop. I mandags sa korde jag till Kenosha efter jobbet pa en Lia Sophia "New Start Training" med min nya tjej Jenifer. Det tar dryg en timme att kora dit enkel vag sa jag kom inte hem forrans sent.

 

Pa tisdag firade jag och Ryan Laurens fodelsedag. Det blev kina-mat pa PF Changs tillsammans med hennes Duke. Och igar kvall var det traning med Kaya. Hon ar nu inne pa sin "Beginners 1" course. Direkt efter blir det "Beginners 2".

 

Idag efter jobbet sa for jag och Kaya till hundparken i drygt 1,5 timme.  Nu lagar vi mat och slappar.

 

Maste snart borja planera min och Annas 30-ars fest. Skicka ut naga Save the Date kanske. Ni sparar val pengar?

 

Om drygt 6 manader komma pappa!!!!!

 

Kram

 

Bjuder pa lite bilder.

 

p

Kommentarer
Postat av: Miii

vad kul och se bilder gumman!! jo jag vill ju fortsätta blogga för din skull men jag vet inte då om jag vill att alla andra ska läsa. det är jättesvårt det där.. funderar vidare på det! :) vad kul att din pappa kommer om ett halvår, blir ju superkul :) pussokram. måste höras snart!

2012-02-11 @ 20:06:55
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0