Jul mat!

I ar ska jag och Ryan ha jul middag hemma hos oss och jag forsoker gora det sa svensk som mojligt. Hittade en hemsida pa natet dar jag bland annat bestallde: Julmust, julskinka, prinskorv, falukorv, gravad lax! MUMS!
 
Om ni vill skicka en liten julhalsning fran Sverige sa ar detta en liten onskelista jag knapat ihop, jag tankte om alla skickar en grej eller sa sa kanske jag far lite mer till julbordet:
Alladin Ask
Polarbrod
Chips (hjartan och stjarnor) MUUUUUUUUMS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Beasas (alltid ett maste pa min lista)
 
Och om det ar nat annat juligt ni kan hitta pa. Onskar mig alltsa inga grejjer, bara mat i ar! Haha! Och det gor ju inget om flera rakar skicka samma grej, jag tackar och tar emot! PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0