Festprissar...

Bilder fran julfesten igar kvall:
 
Min chef Jenn & jag
Ryan & jag
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
har precis kommit hem och klockan ar snart 3 pa morgonen. Ryan har slocknat i sangen och jag lagar mat: snabbmakaroner och falukorv och kottbullar + ketchup & beasas! MUMS!

Vi var och festade till det hos min chef, Jennifer (bilder kommer) och det blev mycket shots och drinkar! Kul var det! Jag och en annan tjej var dom enda min chef bjod hem, sa det var ratt roligt! Jag var dock den enda som kom + Ryan!

Imorgon kvall ska vi till en annan fest som vi ar bjudna till, som tur ar det en av vara grannar sa vi behover ju inte aka langt!!

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Miii

kul med lite party! :) ni verkade haft kul! och du tusen tack för julklapparna, jag blev superglad! Verkligen fin ring och frän klocka!! :) PUSS du e bäst.

2012-12-29 @ 19:28:44
URL: http://miiimary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0