Christmas!

Julen kom och gick - vi firade julafton hemma hos oss. Collin & Helena kom fran Minneapolis, Franz & Susi och Grandma Marge kom over. Det blev svenskt julbord. Klockan 11 sa for vi till midnattsmassa i kyrkan och efterat sa satt vi har hemma och drack drinkar och surrade.
 
Pa juldagen sa oppnade Ryan & jag paket pa morgonen. Jag fick en rosa MP3 spelare (min gamla gick sonder i somras). Och sa fick jag 4 stycken 50 minuter massager! 1 manaden fo nasta 4 manaderna! Fick aven andra sma grejjor!  Vid 10 kom resten av ganget over pa frukost och sen gick vi over till Susi & Franz och oppnade mer julklappar. I vanlig ordning hade vi alla barn varsin hog med typ 20 paket var att oppna! Vi ar sa bortskamda!! 
 
Idag jobbade jag och sa jobbar jag imorgon och fredag. Pa fredag kvall har min chef bjudit in mig och Ryan pa julfest och pa lordag har en av vara grannar bjudit in oss pa julfest och pa mandag ska jag jobba fran 7-1 och sen tar jag Nyarsledigt till pa torsdag! SKONT!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Miii

hehe alla med mustach?! :) vad fina ni var! och söta Kaya! :)

2012-12-27 @ 09:08:03
URL: http://miiimary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0