Back to earth!

Oj jag har nastan glomt bort att jag har en blogg. Kanske borde skriva en rad sa ni inte tror jag har dott. Har har sommaren gatt sa fort och pappa har hunnit vara har i 2,5 vecka och jag har blivit omorganiserad pa jobbet efter dom lade ner min avdelning. 6 av 8 personer blev av med sitt jobb men jag och en annan tjej fick behalla vara jobb. Det ar kul att dom uppmarksammar en.
 
Har ocksa signat upp nya Lia Sophia tjejjer under mitt team.
 
Nasta helg ar det Labor Day Weekend sa da aker vi till Winneconne fran torsdag kvall till mandag.
 
Har kommer lite bilder fran senaste manaden:
 
 
Haha han gissade att jag var 20 ar, sa da vann jag en hatt!

Kommentarer
Postat av: Miii

Vad kul att du skriver här nu :) hihi! Jag får allt tjata på dig haha! Nä men de är så kul och följa vad ni gör o så, såklart! Saknar ju dig! Jättekul o se bilder, ni måste ha haft de toppen bra då din pappa och RosMarie var på besök!! :) Fräna skor föresten, är det med tår?? haha coolt. PUSS

Svar: Jo det ar med tar!! :) Dom ar jattefrana! Behover inte ha na sockar i dom!
Marielle K

2012-08-27 @ 14:36:28
URL: http://miiimary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0