Honeymoon # 5

WOW, vi haller pa att planera var 5:e smekmanad. Hur kan det stamma undrar ni sakert? "Min" forsta smekmanad (honeymoon) skedde strax efter att vi gift oss i Boden, Januari 2007. Jag for ju da till Asien med Aykay och Anna Februari 2007. Det var min examens present till mig sjalv, men Ryan kallar det an idag for "Marielles smekmanad utan Ryan".

 

 

Jag och Ryan traffades senare den hosten i Tyskland och Ryan tog mig till Frankrike pa var "akta" smekmanad.

 

 

2009 gifte vi oss i USA och hade en helt fantastisk brollopsdag. Senare den hosten for vi pa smekmanad till Prag och sen Tyskland igen.

 

 

Sommaren 2011 skulle vi traffa pappa och Rose i Thailand pa deras brollop, men dessvarre blev deras resa avbokad pa grund av vulkanen pa Island. Sa jag och Ryan spenderade pappas smekmanad i Thailand for oss sjalva.

 

 

Nu till det roliga, var fjarde smekmanad: Nasta ar sa har vi blivit bjudna pa att folja med pa Brian och Kerri's smekmanad. Jag fick precis ett email av Kerri och dom vill aka till Mexico, Playa Del Carmen!!!! Aaaaah va kul!!! Har ju varit till Mexico en gang, men inte med Ryan. For dit varen 2003 pa Springbreak i Cancun med Tove, Marie och Johanna! Ah det ska bli helt fantastiskt! Kanner oss lite specialla att vara fina vanner vill ta med oss pa sin smekmanad!!!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0