A taste of Sweden!

Imorgon ska vi ha ett sa kallat "potluck" pa jobbet. Vet inte riktigt vad man kallar det i Sverige. Man valjer ett gemensamt "mat" tema och sa tar alla med sig en eller tva grejjer var och sa ater man tillsammans. Denna gang var temat "Subs" (smorgasar) och det tog inte lange forran jag kom pa vag jag skulle ta med mig.

Taaaadaaaaaaaaaaaaaaaaa:



Vad tycks????  Mmmm at en massa medans jag lagade min smorgastarta sa nu ar jag alldels proppmatt med rakor!!!!  Smaskens. Ska bli himla kul och se vad alla tycker om min smorgastarta, dom har ju inte riktigt sant har i USA!!!!

For ovrigt har jag det jattebra, jobbar mycket men hinner aven njuta av varen som antligen har kommit. Sa himla harligt, men det ar lite kallt om vartannat. Langtar tills nasta vecka nar man far aka bort pa en liten minisemester. Ska bli himla skont. Hoppas man hinner slappna av lite och ta det nagolunda lugnt aven om vi vill se mycket i New Mexico. 

Nu ska jag hoppa i sang. Klockan ar 10 och det ar nog forsta kvallen denna vecka som jag gar och lagger mig i tid. Har varit uppe till 11, 12 varje kvall vilket inte ar sa bra nar man borjar jobbar 7 pa morgonen. Men denna helg ar jag FRI! Inga Lia Sophia Party eller kompistraffar.. bara jag och Ryan! OJ vad jag ska sova ut!!!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Anna

Det ser gott ut!!!

2011-04-15 @ 16:02:43
URL: http://ruthem.blogg.se/
Postat av: Miii

hoppas dem gillar det! det såg supergott ut :) bra gjort gumman!! pussokram!

2011-04-15 @ 19:36:45
URL: http://www.miiimary.blogg.se.
Postat av: Mia

Åh va god den ser ut! Den blir säkert väldigt uppskattad =)

2011-04-16 @ 11:47:11
URL: http://miaindia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0