Dagen borjade inte bra...

Denna dag borjade inte bra! Var sjukt irriterad imorse nar jag "antligen" tog mig till jobbet men det gick over fort - tur man har sanna fina jobbar kompisar! Jag hade svart att somna inatt, tycker inte om att sova sjalv men jag somnade tillslut vid 1 tiden. Vaknade halv 7 och var precis pavag till jobbet nar jag horde nat underligt ljud fran toan. Jag kikade in och det lat som om det kom fram toalettstolen. Jag oppnade locket till toan och da FORSADE det ut vatten pa golvet, tydligen sa var nat trasigt sa vattnet inte slutade rinna.. och sa forsade det over. HJALP! Ringde Ryan som ar i Michigan och han forsokte prata med genom det hela. Fick vattnet att sluta rinna och sen ilade jag ivag till jobbet. Jag stamplade in klockan 7.08. Efter 7.07 sa far man en anmarkning om man ar sen... en jakla minut. Var sa sjukt irriterad for jag hade verkligen speedat till jobbet och sen nar jag kom fram sa tog jag en genvag men sa visade sig att genvagen blev en omvag for dorren var last sa jag var tvungen att springa tillbaka igen, vilket sakerligen kostade mig en minut! SURT! Nu har jag en anmarkning!  Typiskt, jag var den enda i mitt team som inte hade en endaste.. efter 6 sa far man sparken! Men jag har i alla fall aldrig ringt in och sjukanmalt mig!

Har varit dalig pa att uppdatera bloggen - jag har SA SJUKT mycket  nu. 2 jobb och 5 katter att ta hand om. Susi & Franz for till Tyskland idag och blir borta i 1 manad. Ryan kommer inte hem forrans pa torsdag kvall och sen far jag till Chicago pa "training" tills lordag. Jag hade mitt forsta Lia Sophia Party igar - just nu kanns det som det ar det BASTA beslut jag nagonsin tagit. Jag visste inte att nagot kunde vara SA roligt. Jag umgicks med kompisar, traffa nya personer, drack vin och minglade runt och salde smycken! Och fick betalt! Vi far betalat varje vecka nar jag jobbar for Lia Sophia. Pa mitt andra jobb far vi betalat varannan vecka. Det gick JATTEBRA, jag fick en bokning av ytterligare en tjej och nasta party ar nasta sondag hos Deanna!  Det ar sa sjukt roligt; jag kan vara mig sjalv, jag jobbar for mig sjalv och far kla upp mig och mingla runt! Och basta ar att jag far vara i centrum.. det tycker vi om! Jag trivs super bra just nu - nastan for bra for att vara sant, men vi far se hur det gar narmsta veckorna.

Igar kvall kom Robin, Lauren & Maria over och sjong Singstar. Det saknar jag.. nar Lauren och jag kommer till Sverige sa forvantar jag mig att vi visar Lauren hur akta Singstar partyn gar till.. det finns en risk att hon aldrig kommer vilja lamna Sverige!


Snart kommer Deanna over en svang- det blev sa ensamt utan Ryan sa jag bjod over henne..

Och nu blev jag aven jattehungrig.. vet inte riktigt vad jag ska ata.. kanske en hamburgare med AKTA amerikansk hamburgedressing.. hahahah!!!

Saknar er allihopa sa otroligt mycket- men jag ar sa sjukt lycklig har. Sa ni behover atminstone inte vara oroliga for mig. Jag har varldens underbaraste Ryan, varldens finaste kissekatter som haller mig sallskap nar jag ar ensam, varldens basta familj och valrdens finaste vanner!

Puss och Kram!



Kommentarer
Postat av: Miiii

hej sötnos! vad surt att du kom precis en minut för sent, jobbgit! men som sagt det krävs ju 6 anmärkningar så en gör ju inte så mycket då :) du får se det så! kan tro att du har fullt upp men det är ju bra :) kul att partyt gick bra och att det fortsätter så du får göra det du vill! jätteglad för det :) det är ju din grej!! Skönt o höra att du har det toppenbra, men det vet jag ju nästan, du trivs ju så bra i Usa med Ryan och dina vänner! saknar dig, det gör jag ju alltid men jag vet att du har det bra :) då äre okej att du är där hihihiih.. annars kommer jag o hämtar hem dig hit :P Massa kramar till dig gumman!

2010-09-15 @ 09:01:47
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Annika

Härligt att du har det bra over there :-) Kram Annika.

2010-09-16 @ 16:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0