Sommarvarme!

Idag ar det helt underbart ute och likasa ar mitt humor. Det ar runt 28 grader har! Var precis ute och rastade mina bebisar. Snart kommer nog Ryan hem fran jobbet och da blir det middag; vit sparris inlindade i skinka pa en badd med ris och purjolok iblandad med sas gjord av gradde o chili och sen ost pa det in i ugnen. MUMS! Sen maste jag fortsatta scrapbooka. Och sen blir det sakert American Idol. Hade en bra dag pa jobbet for ovanlighetens skull. Tiden gick jattefort och sen var klockan helt plotsligt halv 4 och jag for hem.

Det ska bli sa himla kul i helgen och nasta helg annu roligare! Ser verkligen fram emot dessa roliga event. Mitt hus ser dock ut som ett bombnedslag. Har inte packat upp fran Thailand an eller fran senaste helgen. Jag orkar helt enkelt inte och nar vi anda inte har nagra planer pa besok sa far det se ut som ett kaos. Efter helgen kanske jag tar tag i att stada.

Langtar som ett tok till Sex and the City filmen kommer ut!

Fattar inte att det redan ar Juni. Sommar igen, den 12 Juni forra aret gifte jag mig och da var ni har och halsade pa. Det kanns inte direkt som ett helt ar sen. Helt galet vad tiden gar fort. Man maste verkligen se till att gora det basta av tiden man har, for en dag vaknar man upp o ar typ 80.. haha!

Nu tror jag min alskade man ar hemma! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Miiii

jaaa jag håller med, man vet aldrig så är man typ 80 år gammal :) man ska ta vara på tiden som sagt!! näe de känns verkligen inte som ett helt år sedan vi var hos dig! shit, tiden flyger verkligen fram! men de ska bli så skönt med sommar o sol :) Puss på dig gummsan.

2010-05-20 @ 18:07:07
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0