Bravado Challenge!

YES vi overlevde! Haha! 3,5 mile hiking, 8 mile biking och 4 mile canoeing = 5,5 km trekking i skogen, 1,2 mil cykling och 6,5 km kanoting. (kanoting...sager man sa???!) Det var riktigt riktigt roligt, vi kommer nu fortsatta med denna tradition varje ar. Vi har manga traditioner maste jag saga. Polarbearing varje 1 Januari...iiii kallt.  Nu Bravado challenge i Juni. Wheeling for Healing varje Oktober, vilket innebar cykling i 5 mil.

Det gick mycket battre an jag trott, med tanke pa att vi inte forberett eller tranat nagot. Det tog oss 2 timmar och 40 minuter. Vinnarna gjorde det pa 1 timme och 40 minuter. Haha, men vart mal var att inte komma sist.. och det gjorde vi inte. Vi var typ 125 att komma i mal av 131 stycken! Hehehe! Men det var himla roligt att gora ett sant har aventyr tillsammans. Trekkingen gick bra, cyklingen gick bast och kanotingen gick samst.. det var dar vi halkade efter alla andra. Jag lyckades kora in oss i en bro och nagra trad pa vagen! Haha!




Kommentarer
Postat av: Miiii

Härligt jobbat gumman! :) verkade roligt men ändå jobbigt, kan tänka mig kanoten var jobbigast! good job! :) pussokram!!

2010-06-06 @ 00:14:07
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0