Mindre Bra Nyheter!

Igar sa spenderade jag och Ryan hela kvallen i kallaren. In the basement. Och inte for att vi ville och tyckte det var kul direkt. Nej vi hade oversvammning i kallaren. Igar regnade det sa mycket att flera hushall i vart omrade har fatt oversvammning i deras hus. Dom sager att det har inte varit sant har regn sedan slutet pa 80-talet. Och da var jag inte manga ar.  I vart fall var det inte sa farligt, det blev inte mer an nagra cm. Turligt nog hade Susi och Franz tagit isar deras pool tidigare i sommar sa vi kunde lana pumpen som dom anvander till poolen for att fa ut vattnet fortare ur brunnen.

Jakla skit vader. Det ska tydligen regna lika kraftigt ikvall och imorgon. Och jag har massa planer som kan ga i kras om det ska regna som planerat. Igar skulle Ryan ivag och traffa ett par kompisar och skjuta men han kom sig bara till motorvagen sen bestamde han sig for att komma tillbaka. Det var vatten anda upp till dorren. Crazy!

En jobbarkompis berattade att det var halva priset pa en timmes massage... typ 350 spann for en timmes massage!  I'm in bad need of one!  Sa det tankte jag unna mig sjalv... haha far se vad Ryan tycker om det!!!
Forhoppningsvis far jag komma in redan imorgon formiddag! Vore ju inte helt fel. 

Ikvall, om vadret tillater, ska vi ju ut och traffa Lauren och ata middag pa hennes restaurang. Och sen imorgon ska vi ivag pa forlovningsfest och pa sondag ska jag och Maria ga ut och ata sushi till lunch. Yummes!
Pa tisdag hander det grejjer.. I'll update you more later!

Ha en super duper helg!


Kommentarer
Postat av: Miiii

tråkigt med översvämning, huvva! hoppas ni inte behöver renovera nått eller så.. att ni klarade er från det iaf :) vi hörs ju på söndag.. wiii. kram

2010-07-24 @ 01:23:32
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0