I have a plan!

Namen oj vad jag blev overraskad. Inte visste jag att du laste min blogg Tove! KUL!

Jag ska beratta snart.. men inte riktigt an. Inte forrans det har blivit allvar pa rikt!

Annars sa haller jag pa att planera mitt Sverige besok. Planen ar ju att det blir Sverige nasta sommar. Jag har planerat att komma i 4 veckor. Forsta stoppet blir Stockholm tankte, kanske over en helg? Halsa pa Sussi, Tove och ni andra som bor i Stockholm. Ni far valdigt garna husa rum ocksa. Haha! Sen sa funderade jag pa att ta taget till Ostersund. Hur langt ar det nu igen? For jag skulle garna vilja fara och halsa pa Annika och Camilla. Oops jag hoppas jag inte glomde bort nagon. Haha. Och sen flyga till Lulea. Lat ganska dyrt, men det ar planen i alla fall. Pa vagen tankte jag ta med mig Lauren. Och hon reser med mig drygt 2 forsta veckorna och sen nar hon far hem da kommer Ryan. I Boden blir det familjen, Marie, Mia, Tessi, Lisa, Jossan, Elin, Jannice, och sen nagon dag bar det av till Lulea for att traffa Aka och Gustav! Pa hemvagen far vi till Gavle och halsar pa brorsan. Det var planen.. jag maste nog smida vidare pa min plan. Det lat dyrt! Haha!!!

Sitter och har och vantar pa att Ryan ska komma hem. Han brukar aldrig jobba sahar lange, det ar jag inte van med. Nu ar klockan snart halv 6. Funderar pa att att ta ut kisskatterna.

Pa torsdag kommer Lauren hit och vi ska se finalen av So You Think You Can Dance. Lauren fyller ju 21 ar i februari (mina sma vanner haha) och ska fira i Las Vegas. Jag har dock kopt henne en lite tidig fodelsedagspresent, bokade biljetter och ga och se So You Think You Can Dance live har i Milwaukee i Oktober. Hela sasong 7 + nagra allstars!  Och sa bjuder jag henne kanske pa middag ocksa!

I slutet pa veckan kommer Jamison och halsar pa!

Annars sa hander det val inte sa mycket! Det ar full rulle!

Kommentarer
Postat av: Tove

hihi klar jag läser! men oftast utan att lämna något avtryck:) roligt att du planer att komma till sverige nästa sommar. det ser jag verkligen fram emot!!!



kraaam

2010-08-11 @ 12:13:29
Postat av: Tessi

Lät som en superbra plan ju!=) Och vilken grym present du fixa åt henne! Är grymt avis!!=)

2010-08-13 @ 23:29:32
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Mia

Jo tyvärr är det ju välstekt som gäller nu..

2010-08-14 @ 18:07:23
URL: http://miaindia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0