FY FASIKEN!

Dumma Islandska vulkaner! Har precis pratat med pappa och deras flyg till Stockholm imorgon ar avbokat... dom har ingen aning om dom kommer att kunna fara till Thailand! Hur deprimerande ar inte det?! Pappa som fyller 60 ar och dom ska gifta sig i Thailand och allt.. dom har bokat prast och planerat sa mycket. Tycker sa synd om dom. Dom har tankt ge det en vecka men om inget klarnar upp sa maste dom avboka Thailands resan. Det ar sa typiskt. Brollop i den har familjen minsann, kommer ni ihag nar jag skulle gifta mig sommaren 08 och jag aldrig kom ivag. Massor av mina UNDERBARA vanner forlorade pengar pa resor och for till USA fastan jag inte kunde komma! Det har kanske ar mitt straff?! Dock tror jag inte att islands vulkan paverkar varan resa sa vi skulle eventuellt fortfarande kunna fara. Men det kanns lite som ett svek, att fara till Thailand om pappa och Rose inte far aka. Skulle kannas som om jag var pa deras semester och vet inte om jag skulle kunna njuta av semestern.. maste diskutera med mannen och se vad han sager! Vi kanske avbokar var resa ocksa! Fy sjutton vilken otur!

Idag slutade jag jobbet klockan 1. Var tvungen att fara pa lakarundersokning infor green cardet. Dom stack 3 nalar i mig.. ajaj! Men vilka harliga underbara manniskor jag traffade dar.. riktigt goa var dom verkligen! Det gjorde mig glad. Ikvall ska vi ut.. ser fram emot det som tusan. Har inte varit "ut" pa riktigt lange! Det blir en girlsnight.. eller jag drar solo.. alla andra tar val med sig sina pojkvanner utom mig. Tur att jag har skjuts hem.. hehe, det kan sluta illa. Sa min plan imorgon ar att ta det lugnt och vara bakis! Vi far val se hur det gar! Nu har jag tankt stada sa jag slipper gora det imorgon.. och kanske ata nat. Klockan ar efter 4 och jag har bara atit lite grot till frulle!

Hall nu alla tummar och tar att pappa och Rose far fara ivag och gifta sig!!!!!!!!!!!!!

KRAM pa er och ha en supermysig helg!

Kommentarer
Postat av: Miiii

huvva så tråkigt för dem! verkligen.. när dem har planerat allting och donat.. jag hoppas verkligen ni alla kommer er iväg på er efterlängtade resa! förstår att de skulle kännas mysko om du och Ryan skulle fara ändå, för de är ju som deras resa ändå, eller största anledningen :) så hoppas ni alla kommer er iväg!! håller tummar o tår. pussokram

2010-04-16 @ 23:43:36
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker absolut att du å Ryan ska åka om ni kan.. Trotsa Islands vulkaner!kram Annelie

2010-04-17 @ 08:53:19
Postat av: Mia

Men fy tusan va tråkigt! Hoppas verkligen att dom och även ni kommer iväg!! Så himla tråkigt när de är planerat sen så länge. håller tummarna för att det ska gå vägen Kram

2010-04-17 @ 15:38:44
URL: http://miaindia.blogg.se/
Postat av: Pappa och Rose

Självklart ska ni åka, även om det blev omöjligt för oss. Njut av semestern med bad och sol. Vi kommer igen med nya ideer. Kram

2010-04-17 @ 20:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0