Thanksgiving och helgen som gatt!

I torsdag var det Thanksgiving och jag var ledig. Franz lagade middag och sen at vi hemma hos oss. Ryan hade bjudit hem Tobias, en tysk som flugit in for att hjalpa till pa Inventix. Det blev kalkon, sot potatis jams, gravy, cauliflower, green beans, sallad med jordgubbar, notter och Franz's salladsdressing och morotskaka till avslutning. Mycket gott! Efter middagen gick vi ner i baren och spelade biljard och darts.

Pa fredag var Ryan tvungen att jobba sa jag for in och jobbade en halv dag. Det var Black Friday vilket innebar att det ar arets varsta dag for shopping. Alla affarerna oppnar 5 pa morgonen och det ar koer och det hander till och med lite olyckor for att folk ar vardslosa. Ingen shoppingdag for mig. Pa kvallen var de meningen att Rachl och Brian och Kari och Dave skulle komma men vi valde att skjuta upp det och bara ta en lugn hemmakvall. Ryan och jag for och sag New Moon- grymt bra film - ett maste att se pa bioduken!

Igar jobbade Ryan ocksa sa jag passade pa att fara och kopa en ny klanning eftersom Carly firade sin fodelsedag pa kvallen. 175 kronor kostade den och den ar supersnygg!!!



Klockan 7 pa kvallen skjutsade Ryan mig till Boulder Junction dar jag traffade upp Trisha for en drink. Sen motte aven Tammi oss pa Boulder och sen for vi till La Fuentes, en mexikansk restaurang dar vi at middag. Det blev en massa fran Boulder: Carly, Joe, Jess, Trisha, Tammi, Amanda, Scott och Maria sa det var supermysigt. Efter middagen for vi till ett stalle som hette Trinity.. ett helt okej stalle och efter det for vi vidare till en klubb som hette Suite och dansade resten av kvallen tills dom kickade ut oss. Sen korde Tammi hem mig!

Ryan foljde inte med eftersom han jobbar idag ocksa.

Jag har en massa jag maste fa gjort nu, Deannas fodelsedag ar om 2 veckor, jag har annu inte hunnit borja pa hennes scrapbook och jag har heller inte last ut boken till Fi-Meds bokklubb sa jag antar att jag maste satta ett move on!


Fodelsedagsflickan och jag

Tammi, Trisha och jag

Scott, Maria & Carly

Amanda, Scott, Carly and Tammi



Bilder fran forra helgen:

Lauren, Jess, Maria och jag

Lauren, Maria & I


Karaoke

Jamming





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0