GRATTIS!

Grattis till mig! LOL. Tack alla for era fina varma ord och grattisonskningar! Jag ar en lycklig tos som har sa manga underbara personer i mitt liv! Idag pa jobbet fick jag blommor och ett kort av Colleen! Och sen sjong mina stammisar for mig! Hehe. Anna, pappa och Marie ringde och grattade mig idag! Annika och Lauren sms:ade mig och resten grattade mig pa Facebook! Tack tack tack alla!

Idag blir det dock en low key celebration. Ryan ska ta ut mig pa middag ikvall, langtar. Det ska bli helt underbart och fa komma ut ur huset och ga ut och ata pa nan mysig restaurang. Sen hander det nog inte sa mycket mer!

Brollop brollop: 16 dagar kvar! 2 veckor till jag far gaster! Eller till och med mindre. Jag har bara hela nasta vecka och sen ar det gaster pa mandag! Aaaaah! Sa spannande *pirr i magen*

Hihihi idag ar jag 26! :P

Kommentarer
Postat av: Miiii

va mysigt, hoppas ni hade jättetrevligt när ni var ut och åt :) pöss o grattis igen.

2009-05-28 @ 07:47:10
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0