Semester

Idag ar det superharligt vader och en harlig start pa min "semester". Det ar runt 28 grader ute och hela nasta vecka ska det bli runt 30 grader varje dag. Jag har tagit ledigt fran jobbet i 1 och en halv vecka sa jag hinner umgas med pappa, Rose och Viktor. Ryan har tagit ledigt tors-onsdag sa da har vi planerat in vinprovning och Harley Davidson museum! Nasta helg far vi till Winneconnie och aker bat och fiskar och bor 2 natter i stuga!

Igar overraskade jag Ryan med en liten midsommarmiddag nar han kom hem fran jobbet. Lauren hade hjalpt duka och fixa iordning. Love that girl! Mmmm, silltarta, nubbe, agg och rom, sill, potatis och roood vin! Gott! Fortfarande helt slut i kroppen, vi dackade runt 8 igar kvall och sov anda tills Ryan var tvungen att fara till jobbet imorse klockan 8. Han har inte kommit hem an men borde komma hem snart.. da blir det husprojekt. Stada och fixa iordning och forbereda infor pappa kommer tillbaka pa mandag. Da ska vi pa salsa!

Maste borja forbereda infor 2 veckor i tyskland ocksa! Vi har tankt aka i mitten-slutet pa September och halsa pa Opa, och sen blir det 3 dagar i Prag och halsa pa AK och Johan!!! Sa jaaakla roligt!

Nu ska jag fortsatta med mitt pyssel i koket :)

PUSS o ha en bra midsommarhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0