Sovmorgon

Usch idag sov jag alldeles for lange.. anda till halv 10. Forra veckan hade jag en san bra vecka, uppe med tuppen varje morgon och sen gymmet. Blev inte riktigt sa den har veckan! Efter julfesten i mandags sa aterhamtar jag mig fortfarande. Huvva jag ar helt ur form. Inte van att parta till 1 pa natten. Hehe.

Ja inte sa mycket stadandes pa formiddagen for mig alltsa. Ska hoppa in i duschen nu och sen blir det ju jobbet. Men sa tankte jag stada och mala resten av eftermidagen/kvallen. Ryan ska anda bort ikvall sa da ska jag atminstone forsoka stada i koket (maste skrubba golvet) och sen i mitt rum. Sa har jag inte sa mycket imorgon att stada.

Igar for jag och Ryan till hans harfrissa, efter lite dalig planering fran min sida kom vi nastan en kvart sen men det var ok. Ryan ar ju kille sa han behover inte styla och blasa och grejja med sitt har. Terry (frisoren) tyckte jag redan hade ganska langt har och trodde inte att jag skulle behova anvanda allt loshar som jag hade med mig. Men hon skulle farga det at mig och sen ringa nar det var fardigt. Jag visade lite bilder pa min "tankta" brollopsfrisyr och hon trodde det skulle passa mig riktigt bra. Efter att ha tankt pa det ganska mycket sa funderar jag nu pa att lata nagon "proffesionell" gora mitt har. Sorry tjejjer, hoppas ni inte blir jattebesvikna :o( Ar bara radd att det inte kommer bli som jag tankt mig. Vi har ju som sagt inte sa mycket tid att ova. Pa det har sattet kan jag lata frisoren gora ett provtest innan och sen gora eventuella justeringar, ta bilder och sen vet bade hon och jag hur det kommer se ut sen pa brollopsdagen. Vad tror ni om det???! Jag uppskattar dock att ni sa ivrigt kunde stalla upp och hjalpa mig! Ni ar sa underbart sota!

Neeeej nu blir det duschen!

PS: Marie: Det ar helt underbart att ha eget hus, eftersom allt man gor (malar, stadar etc) blir ju att man gor for sig sjalv och inte nagon annan. Till och med att stada ar nastan roligt, for det blir snyggt och sa. Det ar mycket, mycket jobb med hus men det kanns som man far himla mycket tillbaka! Lycka till med hustittandet! Det kommer hur kul som helst, sakert en jatte spannande upplevelse for dig och Adam! PUSS 

Kommentarer
Postat av: Miiii

Jo jag förstår dig gumman, jag tycker också nästan att du ska göra frisyren hos en proffesionell som gör den perfekta frisyren, för som sagt. du vill ju vara så fin o nöjd som möjligt :) låter bra det!! Och jooo.. de var hur spännande o rolig upplevelse som helst, grymt glad nu! :) förstår att de är mycket med hus men man kan ju ta allt lite eftersom också, då är det nog bara roligt o hålla på! :) PUSS

2009-02-05 @ 17:52:53
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0