SKUMT!

Nar jag loggade in idag pa min blogg sa hade jag fatt nagra fa men underbart sota kommentarer. Alla inneholl ungefar samma sak "vad roligt att det hander sa mycket for dig nu! (Alltsa mig)". Forst tanken som slog mig var: WHAT? Vad menar ni? Jag har precis klagat senaste veckan (framforallt till Ryan) att jag ar SA sjukt uttrakad och langtar hem, just for att det inte hander ett skvatt har. Inte nat. Det var egentligen bara i helgen det hande grejer. Ryan tycker det ar svart att hantera min standiga rastloshet, och jag tycker ibland synd om honom, eftersom han jobbar sa himla mycket och ar sa trott och samtidigt maste han handskas med en skogstokig desperate housewife som klattrar pa vaggarna har hemma.

Sa borjade jag fundera litegrann och gick for att lasa mitt senaste inlagg. Aven dom sma grejorna raknas ju ocksa, vilket jag ibland inte tycker. Jooooooo faktiskt, jag ar ju med om ganska mycket anda, aven fast jag inte sjalv tycker det. Det kanns som om jag levt (senaste manaden) i en liten "tyck synd om mig bubbla" och inte insett vad som hander runtomkring mig.

Nej, pa tiden att jag tar och sticker hal i min lilla bubbla och uppskattar vad jag faktiskt har runtomkring mig. Och det minsann- det ar faktiskt en hel del! Nu ar det ju var snart ocksa, min absoluta favorit tid pa aret. For sen kommer sommaren och sen kommer NIIIIII!!!!!!!!!


Har ar "killarnas lilla bukett" som jag larde mig gora pa kursen som Susi och jag for pa i sondags. What do you think? Dom kommer bli sa fina och snygga pa brollopet, vara pojkar!









Igar var det 15+grader ute. Jag skrev sakert det igar ocksa men shit vad sjukt konstigt det kandes. Det blaste iofs en hel massa men det kandes faktiskt nastan som en "kylig sommardag i Sverige". Eller "tidig sommardag" kanske. Och solen sken och varmde min fejja! Nice I tell you.

Sen skulle jag fara till gymmet och betala en ny 6-manders period for mig och Ryan. Trots att vi varit lite, eller ratt daliga pa att fara till gymmet forra aret sa ska vi forsoka ta tag i det dara nu. Det slutade tillochmed att jag inte bara for dit och betalade, utan faktiskt tranade. Sprang i en halvtimme och sen korde jag armar. Jag har fatt in en liten rutin nu som kanns bra. Antingen far jag och springer en timme, eller sa springer jag en halvtimme/och kor armar eller sa springer jag och kor ben. Sa jag har liksom 3 grejjer jag varierar, sa att det inte blir sa trakigt. Och sa ska jag nog snart borja testa lite olika pass ocksa!!!!

Saknar er alla! Tack for att ni finns och standigt lyser upp min tillvaro! (Trots det langa avstandet!)

Kommentarer
Postat av: Mia

Låter som en super rolig kurs! Vill jag också gå ju =) Jo jag ska fota tröjan och lägga upp så fort jag har fått hem den! KRAMAR

2009-02-11 @ 21:20:52
URL: http://miaindia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0