Godmorgon och Godnatt

Har precis kommit hem fran Rachl och Brian Sweet! (gulligt efternamn eller hur!!!) Dom ar sa underbart sota och gulliga! Helmysiga. Dave och Kari var ocksa dar. Vi hade himla trevligt, spelade en massa spel och drack drinkar och surrade. Klockan ar snart halv 4. Det blir saaaaaangen och sen alla hjartans dag imorgon! Vi spelade massa spel och ett paminde om "Med andra ord". Fast det var lite trixigt nar det ar engelska ord men det funkade. Jag fick ordet: Milky Way, hehe och jag oversatte det sahar: You know the white thing that you drink and then another word for road! Dom fattade iaf vad jag sa!

Onskar alla en riktigt mysig alla hjartans dag! *kraaaaaaaama*


Kommentarer
Postat av: Tessi

ha en grym dag du med! jag och johan har haft jätte mysigt ikväll. och nu ordnar vi oss för utgång..=) är lite tipsy (som man säger hos dej) så de blir nog en bra kväll..puss!!

2009-02-14 @ 21:30:02
URL: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0