1 vecka kvar!

Hejsan!
Nu kanns det som om det var lange sedan. Idag kom tva stora lador med svensk mat. En lada vara fylld med bara julmust och den andra ladan hade skinka, korv, ost, sill, lax, limpa, lingon, makrill, marsansas, kaviar... mums! Nu ar det mindre an en vecka till jul. Nar ska man laga skinkan?! Jag funderade pa sondag eftersom jag maste jobba 10timmars dagar nasta vecka och inte riktigt kommer ha mycket tid over till nat annat. Sen tog jag ledig halva torsdag och ar ledig fredag-sondag.

Fick ett julpaket fran pappa, Rose och Viktor med en massa julgodis! Tack sa hemskt mycket! Det var valdigt uppskattat!

Annars sa har det blivit en hel massa "going out". Fodelsedagsfester 2 helger i raken. I mandags traffade jag upp Deanna som fyllde 21 ar och det blev en hel massa drinkar. Igar var det julfest med jobbet. Riktigt trevligt med grymt god mat. Imorgon ska vi ut och ata middag och fira Deanna pa riktigt och sen pa krogen. Sen ar det julafton pa torsdag och da blir det svenskt julbor hemma hos oss! Tisdag efter det sa ska jag fara till Tracy pa middag. Och sa jobbar vi en massa.

Inte sa mycket mer an sa. Tiki och Ludwig ar helt underbara- det absolut basta som hant oss. Trodde aldrig jag kunde bli sa kar i katter, har aldrig riktigt tycket om katter forut. Men det ar val skillnad nar man skaffar egna nar dom ar riktigt sma.

Hoppas alla har det bra i vinterkylan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0