Mer info

Igar kvall runt 9 tiden for jag och motte upp Jessica C som jobbat kvall pa Boulder Junction. Vi drog ivag till O'Sullivans pa en drink och surrade om det har nya jobbet. Det ar tack vare Jess C som jag fick chansen till att ansoka om det har jobbet, hon jobbar dar nu. Det var skont att fa en andra asikt och fa hora fran nan som jobbar dar hur det funkar och vad jag kan forvanta mig. Efter 6 manader far man 13 betalda semesterdagar, vilket inte alls ar dumt. (helger raknas inte) sa det ra ju mer an 2 veckor betald semester. Agarna ar valdigt omtanksamma och tar bra hand om sin personal, hon berattade att i September halls det en picknick for deras anstallda (och man far ta med sig familjemedlemmar) och vid jul ar det julfest. Det ar ett bra stalle att borja pa tyckte hon. Jess har sagt upp sig i slutet pa Augusti for hon ska borja plugga. Hon sager att det inte finns mojlighet for henne att klattra eftersom hon inte har nan hogskoleutbildning och hon tjanar knappt 13 dollar i timmen. Men nar hon borjade tjanade hon 8 dollar sa hon har ju fatt hogre lon eftersom vilket ar ett bra tecken. Jess har varit dar i 4 ar. Jag kommer mest sannolikt borja med en lon runt 13 dollar trodde hon. Hon kande till nagra som borjat med en lon pa 16-17 dollar vilket inte alls ar daligt. Man jobbar fan 8.30-5 varje dag mandag till fredag! Och som sagt det ligger precis vid Mayfair Mall.

Just nu ar jag supertaggad, men nervos for nu vill jag verkligen fa det har jobbet. Kanhanda att jag inte ens far jobbet och da kommer jag bli lite besviken. Ar ju ganska van att fa det jag vill ha i de flesta fallen!

Nu ska jag skjutsa Ryan till hans ogonoperation!

Jag uppdaterar om jobbet imorgon! Jag jobbar dock en heldag 11-2/5. Men jag uppdaterar sa fort jag vet mer om jobbsituationen. Hall tummarna! 

Kommentarer
Postat av: Miiii

ja hoppas det går bra nu :) kraaaaaam!!

2009-08-06 @ 17:56:51
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0