Birthday and Baby Shower

Klockan ar snart halv 2 och jag ska snart hoppa i bilen och kora ca 2 timmar norrut till Green Bay och traffa Becka. Vet inte riktigt vad planen ar ikvall men tydligen ska vi forst pa ett barnkalas.. Melissas tvillingsyster Michelle samt deras aldre syster har gemensamt barnkalas for sina sma flickor. Funderar pa om jag ska ta med mig en liten present... alltid svart det dar.. kanner ju Michelle men inte deras aldre syster. Man vill ju inte heller komma helt tomhant!

Imorgon blir det Melissas baby shower vilket jag ser framemot.. och sen blir det att hoppa i bilen och fara hem igen. Hade helst stannat hemma med Ryan men det kommer sakert bli roligt och fara och traffa kompisarna.

Idag ar det pappas fodelsedag ocksa.. ringde och grattade honom imorse. Han hade fatt min och Ryans present sa det var bra.. en smartbox med 40 olika aktiviteter runt om i Sverige att valja fran. Jag tror han valde bowling i Vasteras for 4 personer, vilket passar utmarkt da han och Ros-Marie ska fara och halsa pa Peter nu i Maj da han tar examen!

Igar var det helt underbart ute... jag och Lauren satt ute o solen och gjorde brollopsgrejor. Fick en fin branna! Idag sporegnar det ute och och askar. Men det ar ganska varmt.. usch det oser ner ute. Trist vader att kora i. Nu ska jag packa ihop en liten overnattningsvaska och sen forsoka gora mig lite frukost. Maste fara forbi Ryan pa jobbet ocksa och hamta upp GPS:en.. och saga hej da!

Hoppas ni far en harlig helg!

Kommentarer
Postat av: Mia

Du har som fullt upp sötis =) Åh jag älskar åska! Tycker det är super mysigt. Kör försiktigt i regnet gumman! PUSS

2009-04-26 @ 12:38:42
URL: http://miaindia.blogg.se/
Postat av: Mia

Nä det finns bilder på alla hundar som är där. Sen när jag pratade med dom så sa dom att India for väldigt illa och verkligen behövde ett hem annars skulle hon dö så när jag såg henne på bild så bestämde jag mig direkt! =)

2009-04-27 @ 00:08:45
URL: http://miaindia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0