Välkommen till min nya blogg!

Menomonee Falls, WI, USA runt 1.20am.

Oj ar klockan redan sa mycket? Sist jag tittade pa klockan var den bara halv 11. Jag har antligen tagit mig kragen och skaffat mig en blogg. Jag insag att jag inte langre inkluderas till resdagboken.se da jag inte langre ar pa resande fot. Efter att ha surfat runt pa natet hittade jag blogg.se och bestamde mig for att forsoka bemastra denna nya blogg. Jag har inte riktigt listat ut hur den fungerar men det loser sig nog inom sinom tid. Allting brukar ha en formaga att losa sig i mitt liv. Konstigt nog.

Idag for jag och Ryan till Dave och Kerri Boerst hus. Deras son Brett Michael Boerst fyllde 1 ar och det firades med ett akta helylle amerikanskt birthdayparty. Och akta amerikanskt var det verkligen. Alla kom med stora gigantiska fodelsedagspasar, sa kallade "giftbags" som samlades i ett rum. Vi blev naturligtvis val omhandertagna och fick bade mat och dryck. I USA ar det namligen alltid vardparet som star for maten och drycken vid fester. Det ar dessutom helt korrekt att man i USA har pa sig skorna nar man halsar pa hos varandra (manga av mina svenska vanner har ifragasatt detta) och det stammer, amerikanarna tar inte av sig skorna nar de besoker varandras hus. Jag kande mig som en akta amerikansk hemmafru nar vi anlande till partyt. Med min man under den ena armen och en presentkorg i den andra smalte vi val in i den amerikanska livsstilen. Det var en trevlig eftermiddag men en sak har jag beslutat mig for. Inga barn inom den narmaste framtiden. Jag och Ryan har kommit overens om att vi vill njuta av varandra sallskap till att borja med och passa pa att resa sa mycket som mojligt. Forst pa listan ar Tyskland, Praag och Thailand.

I fredags firade vi att vi varit tillsammans i 6 ar, i januari firar vi att vi har varit gifta i 2 ar och i juni gifter vi oss igen.
Vi har mycket att fira i den narmsta framtiden. 2009 badar gott..

- Living life on the wild side

Kommentarer
Postat av: Annika

Prag är underbart! Billigt, vackert och mysigt! Det ska bli kul att följa din blogg. Kram.

2008-10-12 @ 18:08:49
Postat av: Mia

Hej gumman! Kul å läsa i din nya blogg! =) Se till att hålla oss här borta uppdaterade nu =) Sköt om dig! PUSS

2008-10-12 @ 23:56:36
Postat av: Lina

Jag kommer att följa din blogg! Jag lägger in en länk till dig från min sida. Okej? På så vis hittar andra till dig och smidigare för mig att komma ihåg din adress... ;)



Kram

2008-10-13 @ 12:55:21
URL: http://linabloggar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0