Mandag hela veckan

Usch jag hatar mandagar. Av den enkla orsaken att det ar forsta dagen pa veckan (dock sa pastar Ryan att forsta dagen pa veckan ar sondag.. tal att diskuteras) och det ar 4 hela dagar kvar till helgen. Idag steg jag upp tidigt, men ej pa eget bevag. Hade jag sjalv fatt valja sa hade jag fortfarande legat i sangen men jag har tyska ikvall och Susi och Franz ar "back in town", vilket innebar att Susi har Salsa kurs samma tid som mig sa jag kan inte langre anvanda mig av hennes bil. Sa jag fick snallt stiga upp imorse och skjutsa Ryan till jobbet klockan 7 sa jag kan anvanda mig av hans bil istallet (eller hur blir det nu igen, var bil?!)

Sa nu sitter jag har och ater frukost. Ska faktiskt ta mig i kragen och fara till the Y innan jobbet. Maste forsoka fa nan ordning pa min traning och min dygnsrytm. Gar ju inte att man sover till 10am varje dag heller.



Min frukost idag bestod av grot, banan, lingonsylt och en smorgas med skinka och rostbiff.
Den ser faktiskt inte alls sarskilt aptitretande ut.



Vadret har varit helt otroligt den senaste veckan. Det har faktiskt varit nagorlunda varmt for att vara Oktober. Vet inte vad ni har for vader i Sverige nu men har har det legat stabilt pa runt 20 grader. Och inte klagar jag. An sa lange har jag inte behovt ta fram nan jacka, vilket ar helt underbart skont. 

Igar cyklade jag och Ryan till Blockbuster, ca 5 miles harifran och pa tillbakavagen bestamde vi oss for att satta oss vid Starbucks och njuta av det harliga vadret. Jag bestallde en double chocolate chip frappucino och en banan kaka.. oj oj, ibland finns det inga granser for vilken njutning mat kan ge.

  
       

Ryan testar min Frappucino (Crappucino som han sjalv sa fint kallar det) men faktiskt, den har gangen tror jag han drack av den lika mycket som jag om inte mer.



(klicka for storre bilder)

Ha en bra dag!!


                                         

Kommentarer
Postat av: A-K

va kul att du börjat blogga här! jag ska följa med ditt liv med största intresse!! Fan va fin ni har fått det i vardagsrummet nu! Där kommer jag att trivas i sommar :) puss!

2008-10-13 @ 15:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0