MERA BAK och ABBA!!

Mina sma tranbarskakor blev mumsfillibabba goda! Tranbar funkar tydligen lika bra som lingon (syrliga) aven om jag skulle foredra lingon. Kom precis fran jobbet en timme sen och nu ater jag nudlar, lyssnar pa ABBA:s greatest hits och vantar pa att min bulldeg ska jasa. Tankta ta med mig lite farska bullar till tjejkvallen ikvall. Ar egentligen inte alls sugen pa tjejkvall, skulle mycket hellre vara hemma och mysa med Ryan men vem vet.. det kanske blir kul. Vet inte alls vad jag ska forvanta mig eller vad vi kommer gora.

Mina matvanor i USA ar riktigt daliga. Inte daliga = snabbmatdaliga utan mer att jag helt enkelt inte ater. Min vanliga matdagsrutin ser ungefar ut sahar. Stiger upp mellan 9-10, gor mig iordning for jobbet och aker pa jobbet. Ibland hinner jag trycka i mig nan sked med mjolk och flingor men annars blir det inte mat forrans jag kommer hem fran jobbet vid 2. Da blir det grot och nagra kakor.. eller flingor och mjolk. Nasta maltid blir med Ryan vid 7-tiden och sen ar det sangen. Och sen repeteras detta monster varje dag. Det tricky med detta ar att jag har kommit in i nan slags rutin sa det funkar alldeles utmarkt for mig! Far se hur lange det haller i sig. For nagra veckor sen var jag i en snabbmats period, bara McDonalds och fries!

Thanksgiving is coming up om nagra veckor. Ska bli jattemysigt for Ryan har tankt ta ledigt nagra dagar da. Han har fortfarande 2 veckor semester kvar att ta ut det har aret!!! Da har vi bestamt att det blir att jobba pa med huset.. vi ska nog mala mitt rum och sen gastrummet om vi hinner!!!

Ha en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0