Trott!!!

Inatt hade jag en san dar natt da jag helt enkelt inte kunde sova. Vi gick och la oss runt 11 men jag lag bara och vred mig hela natten. Somnade nagra minuter och sen vaknade igen. Jag ar super supertrott nu. Tror inte jag somnade ordentligt forrans vid 7 da Ryan for till jobbet men da var jag tvungen att stiga upp klockan 8 sa det blev inte mycket sovandes inatt. Jag hann sakerkligen tanka EN MILJON olika saker under nattens gang, men jag har ingen aning om vad. Undrar om jag ar stressad. Har jobbat mycket pa sistone och har inte riktigt hunnit gora det jag brukar om dagarna.

Idag efter jobbet sa har jag anordnat Swedish Pancaces hemma hos mig. Sa Peter, Rachel och Deanna ska komma over och ata plattar! MUMS fillibabba. Det ska bli riktigt trevligt med lite sallskap. Vi har ju sa fint har hemma nu sa det ar roligt att bjuda hem folk. Ska forsoka hinna gora en snabbstadning innan dom kommer. 

Sen sist sa har det  hunnit bli lite julklappar under granen ocksa! Kanns som om jag och Ryan tavlar om vem som har mest klappar under granen. Haha.. nee riktigt sa manga ar det inte. Kan inte forsta att det bara ar mindre an en vecka kvar till jul. Resten av veckan ska jag forsoka gora klart Collins julklapp.

Pa mandag, ANTLIGEN, har jag fatt tid hos INS (Immigrationsverket) downtown. Jag och Ryan skickade in vara papper over 3 mander sen och har inte hort ett skvatt fran dom. Men nu i mandags fick vi antligen ett brev fran dom dar det stod att jag ska fingerprintas och fotas pa deras hogkvarter i Milwaukee. Sakta men sakert gar processen vidare. Fast det ar langt kvar till Green Cardet. 

Ps: Om man inte kommer ihag om man tog sitt p-piller igar.... vad gor man da idag? (om man inte vill ha barn that is) Nan som stott pa liknande problem eller har ett bra svar. Mitt svar pa problemet var i alla fall att ta tva piller idag (pa samma gang). Vet dock inte hur effektivt det ar. Grejen ar ju den att jag inte kommer ihag om jag tog mitt piller igar. Tacksam for svar! 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag brukade också ta två piller om jag glömde.

Men vänta 1 vecka för det är inte säkert förrän dess!

Kram

2008-12-18 @ 16:05:01
Postat av: Mia

Men darling! Det brukar ju stå dagar på kartan vid pillrena. Annars kan du ju kanske räkna dom? Brukar funka för mig när jag varit senil =) Kram

2008-12-18 @ 23:53:29
URL: http://miaindia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0