Surprise Dinner!!!

Igar jobbade jag fran halv 11 till 4. Nar jag kom hem sa mottes jag av en overraskande god lukt. Matlagning. Ryan hade overraskat mig med att laga middag. Han var mitt uppe i matlagningen nar jag kom hem! Saaaaaa soooot!!! Tal att namnas att Ryan aldrig lagat middag at mig forut. Jag ar vanligtvis kocken i det har huset. Grilla kan han (han ar bast pa att grilla), ta ut mig pa fina restauranger kan han ocksa och laga frukost kan han. Fast rosta ett par mackor och koka ett par agg ar inte direkt min ide av matlagning. Sa forsta hur makta overraskad jag blev nar han lagar mig bade forratt och varmratt. Kande mig allt lite bortskamd. Det ar en jattemysig overraskning att komma hem till ma jag saga.

Till forratt blev det Baked French Onion Soup:

   



Till varmratt blev det kyckling file och sallad. JATTEGOTT!!!!!! Han ar duktig min man!



 

Kommentarer
Postat av: Miii

Mysigt att han gjorde det om du verkligen blev överaskad :) hihi pöss.

2008-12-02 @ 20:19:03
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0