SNOSTORM!!!!

Idag ar det snostorm ute. Inte vidare trevligt eller "safe" i trafiken. Hela veckan har dom varnat for den har snostormen som skulle komma i slutet pa veckan och nu sitter jag har inne och tittar pa den. Ryan steg upp klockan halv 4 imorse for att skotta var och svarforaldrarnas garageuppfart. Nu nar jag tittar ut sa ser det inte ut som han har skottat alls. Och det oser ner sno. Valdigt valdigt farligt. Jag vagar mig nog inte ut pa vagarna idag. Ska ivag och jobba om 2 timmar men Franz sa att han skulle kora mig till jobbet- och hamta mig for han ville inte att jag skulle kora i det har vadret. Typsikt, det ar ju mindre troligt att nagon annan kommer vaga sig ut i det har vadret vilket innebar att det sakerligen kommer vara dott pa jobbet.

Igar borjade en av mina visdomstander att varka.. och inatt sa borjade det omma och gora riktigt ont och idag sa har det inte blivit battre. Typiskt att jag inte ska dra dom forrans nasta ar. Vill fa det bortgjort nu! AOW. Jag har hort att jag maste ta bilder efter jag har dragit visdomstanderna, eftersom jag kommer se ut som en chipmunk! Inget jag ser fram emot direkt...

Igar kom Deanna, Rachel och Peter over och at plattar. Det var jattegott. Vi at med lingonsylt, hjortronsylt och gradde. En riktigt hit blev det. Och sa bjod jag pa Marabou Daimchoklad! Tyvarr varan sista sa nu far vi kampa till nasta gang vi besoker Sverige (eller Sverige besoker oss.. *hint hint*)

Jag har handlat fardigt mina julklappar.. det basta jag vet i hela varlden ar att kopa presenter och ge bort. Jag ar oftast ute i ganska god tid. Det ligger sakert 10 paket under var gran- som ar till varandra. Jag behover ju inte direkt kopa presenter till nan annan an Ryan. Till hans foraldrar kopte vi en pulsmatare. Eller var det kanske en blodtrycksmatare?!Pappa fick en forra aret och tyckte det var en bra present. Han testar pulsen/blodtrycket nastan varje morgon tror jag! Och sen tror jag jag ska kopa dom ett svenskt lexikon ocksa!

Have a good weekend! Nasta vecka ar det julafton!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hmm.. men jag tror inte det gör så mycket om du bara missat en. Jag har missat flera. Men det är ju uppehåll för M också och då äter man ju inga piller och då är det lugnt. Men du kan ju va lite försiktig bara =)

2008-12-19 @ 22:29:09
URL: http://miaindia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0