Back from the Dead!

For til Boston Store idag och hittade dessa MK skor som jag kopte istallet. Ringde och aterlamnade de svarta! Fick ett mycket battre pris pa dessa skor:
 
 
Kul o shoppa!!!
----------------------------------------------------------------------------------------
 
Hejsan!

Nu inser jag att det var LANGE sen jag var in har! Jag ska gora mitt basta att summera mig! Det ar mycket som har hant!

Lia Sophia: Jag har upptackt det har med Facebook Parties. Vad det innebar? Det innebar att jag inte langre behover aka till mina "hostesses" jag kan ha partyn pa facebook och sitta hemma i min pyjamas! Jag har haft partyn i Texas, Minneapolis och St Louis. Forut hade jag 1-2 partyn i manaden, i Mars har jag nu 13 partyn! $$$$$$$ KUL!

Jag har dessutom "earnt" en resa till Las Vegas! Gratis flyg, gratis boende etc i Oktober! Grattis till mig!

Hemmalivet: Vi har det bra, jobbet tar upp mycket av bada vara liv! Och nar vi inte jobbar sa tar Kaya upp mycket av vara liv!

Jag hade 5 tjejkompisar pa besok 5 veckor sen! De kom torsdag-sondag sa det var kul, mycket att underhalla men kul!

Eftersom jag "earned" resan till Vegas, och var stora Lia Sophia conference ar i juni unnade jag mig lite fina klader/smycken att posa pa roda mattan!

Denna har jag fatt av Susi & Franz i fodelsedagspresent. Jag provade den 2 ar sen och har alltid angrat att jag inte kopte den:

 
Dessa Michael Kors MK shoes kopte Ryan mig - fast han vet knappt om det- i fodesedags present!
 
Och sen kunde jag inte motsta att kopa denna:
 
 
Och har ar mina RED CARPET Lia Sophia pieces!!!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Miii

ja de var jättelängesen du skrev nått! kul och höra lite hur det går för dig, vi får ringa nån dag. kul med mycket Lia sophia partyn och kul med resan du vann :) Kram vännen.

2014-03-09 @ 19:16:39
URL: http://miiimary.blogg.se
Postat av: Mia

Wooho! Du är ju helt amazing gumman! :) :)
Kraaam

2014-03-09 @ 21:43:35
URL: http://bymia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0