Maid of Honor!

Igar traffade jag Robin (som gifter sig i Mexico i November) och hon fragade om jag ville vara hennes Maid of Honor!! Sa sot, hon gav mig en jattefin present dar det var inristat: Maid of Honor. Coolt- har aldrig varit forut men nervos for jag maste fa ihop ett tal "speech". Hon sa dock att jag inte behovde halla tal men jag misstanker att the Best man kommer sakert halla tal sa da blir det ju konstigt om jag inte haller tal. Sa jag far klura pa natt minsann!!
 
Hittade en jattefin brollopspresent som jag och Ryan ska get till dom:
 
 
Aaaah fint va!!!! Jag hamtade den idag efter jobbet och den ar jattefin!!!  
 
Sa ja, langtar jattemycket till Mexico! Och i helgen bar det av till Wisconsin Dells dar vi ska fira mohippa! Hon kommer bli sa overraskad. Igar kvall nar vi pratade sa hon att hon och hennes syster ska till the Dells, hon ar INGEN ANING om att vi redan kommer vara dar och overraska henne!!! Hehehehe!! Ska bli jattefrant!! Kul med en tjej mini resa!!
 
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0