Var!

Na nu banne mig maste jag bli battre pa att blogga. Sitter och laser alla andras bloggar och tycker det ar sa bra att dom uppdaterar mig laget. Sjalv ar jag kass som Jan banan! Skarpning! Nu ska jag blogga VARJE dag sa nu blir det minsann andra bullar!

Imorgon fyller min finaste basta kompis Marie 30-ar! Oj va vi ar gamla! Hehe! Grattis pa din dag! Hoppas den blir bast!

Pa mandag fyller Ryan 35 ar! Oj va han ar gammal, nastan 40 horrni! Hehe!

Pa torsdag kommer Franz och Susi hem fran Tyskland. Vet inte om jag uppdaterade er om det, Ryans Opa gick bort for drygt 3 veckor sedan sa Franz & Susi for till Tyskland sa dom kunde vara pa begravningen. Sa vi ska aka och hamta upp dom fran Chicago pa torsdag!

I helgen hade vi Pampered Chef Party har hemma! Oj sa kul vi hade det! Festen slutade runt 9-tiden, da borjade Partyt! Hehe. Vi var upp till 5 pa morgonen och spelade spel och skot fyverkerier. Vi har VARLDENS roligaste spel som vi spelar. Har inte garvat sa mycket pa hundra ar och dar! Typ det dar spelet som jag gjorde nar jag sist i Sverige - kommer du ihag Marie nar vi satt mitt pa natten och gjorde spelet! Haha! Jag kommer inte ens ihag vad for slags grejjer vi skrev pa det! Kommer du ihag det? Fast det har en vuxen version av det spelet!

Naj, ikvall blir det lata sig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0