Pask!

Har i USA far man da inget paskledigt! Jobbade i fredags och jobbar pa mandag igen! Igar for jag och Ryan pa bio! Mysigt - Oz - den var bra, lite langsam sa jag nastan somnade. Men bra film! Efterat for vi och handlade nya lampor till koket och ena sovrummet!! Fin fint bli det! Och sen en overraskning till sommaren! Ni som kommer till oss i ar far ta del av denan fina overraskning!! Den lag lite utover var budget - med alla resor som vi planerat men vi slog till anda!!! Kommer bli en riktigt hit i sommar!!!

Nu ar ni allt nyfikna! Jag lagger ut bilder med vara svenska/finska gaster i sommar!!

Varen har antligen borjat komma, snon har borjat smalta och det har blivit varmare ute! Hat/Karlek till varen och sommaren, alskar sommaren for jag alskar varme och kunna kla mig i harliga sommarklader. Men hat for Kaya trivs battre i vintern an sommaren med hennes pals. Och det ar jobbigt att se henne tycka det ar sa varmt och hon hela tiden soker skugga. Men da ar det ju tur att vi kan ta henne till stranden!!

Glad pask pa er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul och handla lite inredning! man blir alltid så glad då man får nått nytt och fint i huset! :) gud så skönt med vår och snart sommar! längtar tills all snö e borta!! :) PUSS

2013-04-02 @ 19:16:25
Postat av: Miii

oj glömde skriva att de var från mig :)

2013-04-02 @ 19:16:50
URL: http://miiimary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0