Date night!

Imorgon kvall ska jag och Ryan pa en akta date night! Till julklapp fick jag biljetter till Cesar Millan's show har i Milwaukee. Vet inte om ni kanner till honom, har i USA kallar dom honom for "The Dog Whisperer".

Sa fore showen ska vi aka ner och ata middag och sen efter showen tankte vi ga ut och drinka lite drinkar! Det ska bli riktigt. Aven trots vi bor sa nara Milwaukee sa ar det sallan vi ar dar! Vi ar sakert inte ens dar mer an 1-2 ggr per ar.

Kan knappt fatta att det ar Mars redan! Om drygt 3.5 manad kommer AK o Johan hit! Har inte hort nagon annan som kan komma sa jag vet inte om det blir de enda som kommer! Och i slutet pa Juli bar det av till Mexico!

Langtar till solen och varmen! Men alskar vintern ocksa - Kaya alskar vintern!!

Denna lat spelas just nu pa min phone - vad lyssnar du pa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0