Bokad resa - check!

Forra helgen bokade vi var Mexico resa! 4 natter i Riviera Maya- All inclusive. Ah vad det ska bli roligt. Vi flyger ner tillsammans med Kerri och Bryan och sa traffar vi upp med ett helt gang: Maria & Frank, Bebe & Al (deras 20 brollops dag som vi ska fira), Becky & Vic (dersa smekmanad) och Sherri & Bryan. 23:e July far vi!!!

Over 4:e Juli far jag fin besok fran Anna-Karin och Johan och halsa pa. Det blir Vegas over en helg och sen firar vi 4:e Juli i Milwaukee. AR DET NAGON ANNAN SOM HAR TANKT KOMMA?! Som jag sa forut, forsten som hor av sig far sov plats! Vilket A-K & Johan har tagit fordel av - som far sova i vart fina gastrum & spara pengar! Gratulerar till er!

Idag ska jag, Tammi & Maria pa massage och sen lunch! Mysigt! I helgen har jag och Ryan borjat stada ur - verkligen stada ur och hoppas att det ska vara fint har i sommar nar vi far frammande! Vi borjade i dator rummet brevid koket! Just det, maste ju ta kort pa mitt fina badrum som jag renoverade om under julen! 2 dagar tog det - onskar jag hade fore bilder for det var verkligen FULT forut. Gul-orange tapeter och jatteful lampa och FULT FULT FULT!

Ska springa och ta kort snabbt pa efter resultatet:

----------------------20 MINUTER SENARE-----------------------

Oj va svart det var att ta en bild sa det gor sig rattvisa pa kameran!!! Gjorde mitt basta, toan ar sa liten sa det ar svart att ta bild pa helheten.. men ni far i alla fall en ide om hur det ser ut!
 
 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Bra jobbat! Och snyggt blev det.

2013-02-18 @ 17:47:14
Postat av: Miii

ja vad kul att äntligen se hur de blev :) supersnyggt! bra jobbat. de passade ju jättebra med dem där två färgerna mot varann! NICE! :)

2013-02-18 @ 19:07:51
URL: http://miiimary.blogg.se
Postat av: Mia

Va fint det blev!! :)

Vi kommer nog tyvärr inte att kunna komma :(
Är så mycket med renoveringen och verkligen alla pengar går dit.. Hade så otroligt gärna velat komma!!!!!
Krams

2013-02-19 @ 21:55:14
URL: http://bymia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0