Shopping!!!!!

Efter jobbet traffade jag upp Maria och Tammi och vi 3 for till Brookfield Square pa en shopping dejt! Gick bland annat pa H&M, Old Navy, Bath & Bodyworks. Efterat gick vi och at middag pa en italiensk restaurang, Bravo. Jatteharligt och ga och shoppa!  
 
Har ar lite av det jag fyndade!!!
 
Svart att se alla bilderna- gor inte sig riktigt rattvisa!!! Far val posa i dom senare eller nat! :) Dom ar mycket finare i verkligheten!!!!  Kopte aven en aprikos-fargad blazer fran H&M men hittade inte den pa websidan!!
 
 
 
 
 
 

NOSTALGI!
 
Hittade detta pa min gamla blogg som jag skrev 4:e Juli, 2008.
 
http://klagmanns.bloggagratis.se/sida-2/
 
TOUCHDOWN!!!! I onsdags (med andan i halsen o förberedd på det värsta) ringde jag till Amerikanska ambassaden för att höra hur det gick med mina papper/översättningar som jag skickat ner föregående dag. Som svar fick jag: Jo men det ser bra ut. Du behöver inte översätta nå mer, utan allt är ok nu! Jag ska bara be min chef godkänna visumet så försöker jag skicka det idag. Visst ville du åka i helgen?.....URSÄKTA VA? Ser det bra ut? Är det ok? Är det färdigt? Oj, det var det sista jag hade förväntat mig att höra. Får jag åka nu?

HOMERUN!!!!  Igår på jobbet (torsdag) kom pappa och Ros-Marie förbi och handlade i min kassa. Jag började inte jobba förrän halv 4 på eftermiddagen till stängning och hade fördrivit förmiddan i solen med några kompisar. Så får jag höra: Jo, du har fått en avi som du ska hämta ut!.... EH VA?? Redan? Före helgen? Så fort? Är så van att allt tar snigelsakta och hade inte räknat med att få visum och pass hemskickat före helgen.

COUNTDOWN!!!! Igår bokade jag min flygresa till USA! Tur och retur (fast självfallet kommer jag enbart utnyttja turen och inte returen ;-)) till Chicago på fredag den 11 Juli.

FINISHING!!!! På lördag ska jag ha avskedsfest för alla mina underbara och fina vänner som stöttat mig och funnits med mig på mitt livs värsta/bästa resa! 

~ I'm finally going home!

Kommentarer
Postat av: Miii

kul med shopping! längtar tills vi åker och får shoppa, fast ja kommer nog shoppa lite mammakläder mest, kanske nått annat också. man har ju magen som börjar vara ivägen för vanliga kläder!! :) ja just ja, när du fick grönt att åka, ja shit vilket minne. tänk så ni har kämpat! helt otroligt av er! jag är och kommer alltid vara så imponerad av er kämparglädje och ork! Ni e grymma du och Ryan!! :) Puss

2013-04-05 @ 19:09:23
URL: http://miiimary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0