Till dig, for du ar bast!

Detta inlagg och denna lat ar tillagnat at dig min basta kompis som jag saknar sa oerhort mycket! Den har laten far mig att tanka pa dig!!!!!  Det ar skit att vi ar sa langt ifran varann ibland! Aven om vi inte pratar sa ofta med varann sa finns du alltid med mig! Jag vet hur det kanns ibland nar man ar nere och sa ar den enda personen man vill prata med pa andra sidan jorden!! Onskar att jag inte missade sa mycket med i Lokes uppvaxt - men forhoppningsvis sa vet han vem Marre ar anda!!!
 
Akta vanner ska man inte ta for givet!  
 
Stor kram till dig Miii!!!! 
 
Puss fran andra sidan jorden! 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Miii

meeeen vad du är gullig vännen!! jag saknar dig massor!! tur att man inte alls blev nå tårögd nu då... huuuuuu! ja det är surt att vi bor så långt ifrån varandra när man bara vill surra eller träffas en stund. men du är då bäst och jag saknar dig också, massor. vi måste surra i helgen!! LOVE YOU!

2012-09-21 @ 20:35:05
URL: http://miiimary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0