Sleepy Time!

Klockan ar efter midnatt och jag har precis stadat fardigt. Imorgon har jag ett "Party Lite" Party hemma hos mig. Jag hade ett forra aret vid den har tiden och fick en massa gratis grejjor, manga av mina vanner som handlar julklappar och sant! Kul och samla ihop grannar, kompisar och arbetskollegor. Har runt 10 stycken som kommer och 5 stycken som inte kunde komma men som har bestallt pa hemsidan. Ska gora ol-margaritas, mimosas och en massa mat! Ska foroska komma ihag att ta bilder!
 
For forbi en svang till Target efter jobbet och hittade denna fina pa rea: 80 kronor. Inte illa!
 
Na usch va trott jag kommer va imorgon! Ska upp runt 6. Ar val bast att jag hoppar i sang nu!
 
Kram kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0