Kort dag!

Idag fick jag sluta nastan 3 timmar tidigare. Elektriciteten forsvann pa jobbet sa vi kunde inte jobba. Drygt dock att vi inte kunde ta obetald semester, antingen maste man jobba igen tiden eller ta betald ledighet och jag har redan planerat semester sa jag kan inte ta ut mer semester. Sa nasta tva dagarna blir 11 timmars dagar och sen torsdag nastan 11 timmar. Men eftersom jag ar ledigt pa fredag och aker till Mexico sa far det val vara ok!

 

Nu ska jag fixa iordning mig for tjejkvall ikvall, sen hamta lillgumman fran hund-dagiset sa jag hinner leka med henne. Ar dock alldeles pa tok for varmt har.. 35+ grader! Jag DOR- kvavt ar det! Men man ska val inte klaga pa det. Kaya far leka i sin lilla pool!

 

KRAM


Kommentarer
Postat av: Miii

vad skönt för er att fara till Mexico! hoppas ni får en underbar resa och njut njut njut och lite åt mig också ;) Hur gör ni med Kaya då föresten? kan hon vara på hunddagis hela tiden? Kram!

2012-06-19 @ 20:09:29
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0